loading...
بهترین وبلاگ دانلود موزیک
عرفان بازدید : 62 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احسان خواجه امیری بنام دروازه های دنیا با بالا ترین کیفیت

ترانه سرا : روزبه بمانی | آهنگ : احسان خواجه امیری | تنظیم : بهروز صفاریان

این آهنگ سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل می باشد.

Ehsan Khajeh Amiri Darvazehaye Donya دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام دروازه های دنیا

 

متن آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام دروازه های دنیا

از عشق تو بوده هر جا که رسیدم

پای تو و اسمت من جونم و میدم

گل می کنه حست هر ثانیه در من

رویای یه دنیاست تا جام و بگیرن

♫♫♫♫♫♫

گل کردن غرورت گل کردن منم هست

باید منو ببینن تا پرچمت تنم هست

دروازه های دنیا رو به من و تو بازه

دنیا قرار از ما اسطورش و بسازه

♫♫♫♫♫♫

ایران تو ناجیه احساس من

ایران غرور تو میراث من

ایران تمام حس بودنم

ایران فدای مرزت تا تنم

♫♫♫♫♫♫

 
 

دانلود آهنگ با کیفیت 320
Download


دانلود آهنگ با کیفیت 128
Download


دانلود آهنگ با کیفیت 64
Download

 

 

منبع:http://www.ahangestan.in

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام. امیدوارم لحظات خوبی در این وبلاگ داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 607
  • بازدید کلی : 5,539